no, i don't care.

Cha cha bloggen.

Hur mår ni idag då, ni mår säkert bra (ni som inte gör det är sämst). Hihi, idag gick lilla Linn ända till klockan halv fyra och sista lektionen var FRANSKA. Det var riktigt soft :)
TMI (träning med instruktör) gick jag och mamma på vid klockan sex. Men har inte tillräckligt med vikter och blev därför inte alls så svettig. Men första gången var det jag gjorde TMI och det var helt OK.
Nästa söndag ska jag på min andra instuktion i gymnet, då en instruktör hjälper mig vad jag ska göra för saker för att uppnå mina mål och annat. SUPER, att jag fixade det med. Nu när det börjar bli kallare tider kommer man säkert tillbringa mer inne på F&S än ute.
På fredag har jag kemiprov, kan det riktigt bra nu (tycker jag). Så på fredag förväntar jag mig att jag minst skriver B! :D

Ha en bra kväll/natt allihopa!
Kram LINN

PS. Har sovmorgon imorgon DS.
PS2. Mamma vill gå ut klockan halv åtta, kill me DS2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0