fredag

Tjo på er!

Det är verkligen nu man börjar att fatta vilken linje man går. Idag på kemiprovet så trodde jag att det bara skulle komma på saker han hade sagt. Istället kom det andra frågor också som jag inte visste någoting om, men jag tror jag fick rätt på en utav de två sakerna jag inte kunde. Den andra, vad kvicksilver heter i periodiska systemet visste jag inte heller. Hade ingenting om periodiska systemet i 9:an, och kvicksilver har jag aldrig haft! :(
Skulle varit Hg visst, men jag skrev något annat!

JAJA, nu har jag iallafall lärt mig något om detta!
Kram
Linn


Kommentarer
Postat av: lisam

linn!

Kan du inte lägga upp bilderna från tjejkvällen? :)

2011-10-02 @ 13:33:44
URL: http://maattanenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0