Fråglista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 stycken
- en hemnyckel
- en cykelnyckel
- två låsnycklar.

Vilken svordom använder du mest?
Fan, tror jag iallafall?!

Äger du en iPod?
Ja!  

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden :)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Trassel, lätt den bästa disneyfilmen!

Har några av dina vänner barn?

Nej, inte ännu.. :O

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En macbook, en ipad och en iphone :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, för många :(

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk :)

När var senast någon stötte på dig?
VET EJ :O

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Balder, flomride och m.m!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, alla pratar bakom ryggen på folk.

Tittade du på tecknat när du var liten?
NEJ FATTAR DU VÄL?!
Det är ju inte så att alla barnprogram var tecknade då?

Hur många syskon har du?
1, min bror!

Äger du några band t-shirts?
Nej, inte ännu! Men fett sugen på att köpa en Coldplay tröja!

När flög du senast?
När pappa sprang Stockholm Marathon ... 5 månader sedan ungefär :)

Läser du för skojs skull?
Ja!
Men oftast så läser jag innan jag lägger mig.

Pratar du några andra språk?
Svenska,Engelska och lite Franska.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer?
önskningar

vilka läder har du varit i?
Sverige, Danmark, Norge,Tyskland, Thailand, Brasilien, Egypten, Spanien och sedan har jag mellan landat i Frankrike, England och andra länder.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Nej :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på om han vill det eller inte :D

Vad har du med dig in på bion?
POPCORN och iskall cola :)

Vem var din favorit lärare?
Henrik och Christian.. hmm Märta får också vara med här :P

Vilken är din favoritlåt just nu?
Set fire to the rain - Adele

vem pratade du senast med i telefon
Min mamma, som ringde ifrån hennes jobb.

har du nånsin varit kär?
Nej

kan man va kompis med ett ex?
Ja, det kan man säkert!

vilken är din favoritfärg?
Lila, men jag gillar många färger!

hur många kuddar sover du med?
Två stycken, men sover bara på den ena!

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vet ej, har aldrig upplevt det!

när grät du senast?
Haha, kom inte ihåg.. :)

när fick du senast en puss?
hmm, länge sedan!

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Svett, för många tatueringar och piercingar och ja om han ser riktigt äklig och ful ut.

finns det någon som vet allt om dig?
Nej, inte allt!

tror du på änglar?
Ja
 
hur många par skor har du?
Minst 35 par.

vem fick du senast sms ifrån
Johanna

Vad har du för väder?
Regn och höst :(

Har du en blogg?
Hehhe, nej. Detta är absolut inte min blogg?!

vad har/är du just nu?
Glad

vart är du just nu?

Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0