yees

Hade som sagt prov idag, FRANSKAPROV (!).
Det gick superbra, fick alla rätt. Men nu ska ni får höra.. vi fick facit med så att vi kunde rätta själva. LÖNT MED PROV DÅ, sedan var provet bara två sidor och typ 10% av allt vi skulle läsa på kom. Men, man får se det från den ljusa sidan, det var inte svårt och att man slapp känna sig orolig för att man hade gjort slarvfel.

Annars idag så har jag varit i skolan (höhö). Det var lika roligt som vanligt, alltså supermegaduperroligt. Så vi kan sammanfatta min dag med ett ord: supermegaduperroligt!
Det enda minuset var att det har pissregnat och att i hade en lång håla :(

IMORGON kommer att bli en så otroligt bra dag, för att:
- Det är fredag (!!!!!)
- Astrid kommer (hunden jag passar).
- Vi ska äta min absoluta favoriträtt GANGARIGANG, alltså det finns inte ord som kan beskriva hur gott det är! (inte ens sushi kan mätas med denna rätt!!).
- Kommer aldrig att vara ensam då Astrid är väldigt mammig av sig (och jag är hennes mamma, min lilla pussilussihund #2, efter Gunsan)
- Hela familjen är samlad! :D

ÅÅÅÅÅÅÅ, längtar tills jag vaknar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0