Underbar tjejkväll!

Hej alla små individer!

Igår så hade vi tjejkväll och det var helt otroligt roligt! Skrattade noll stopp (var en aning trött under hela kvällen, därför skrattade jag hela tiden). Iallafall var det sjukt kul. Vi började med att äta tacos, sedan så spelade vi spel (hahaha, alla jag körde med gick det väldigt dåligt för). Efter det så ät vi kladdkaka (mums) och sedan spelade vi igen innan det blev lite tjejsnack. Fick sedan skjuts hem till Ellen och min pappa hämtade mig där vid halv 1. Var underbart kul, som sagt!
Bilderna ifrån kvällen kommer inte upp idag eller imorgon. Är i Göteborg idag, och imorgon så ska jag plugga hela dagen (jippy). Men sedan lär de komma upp allt eftersom!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: lisa

LÄGG FUCKING UPP FUCKING BILDERNA FUCKING



hej :)

2011-10-18 @ 17:26:51
URL: http://maattanenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0