skoldagen i korta drag

- Vi hade lekar på gymnastiken och ärligt talat tror jag aldrig att jag har blivit så svettig av lekar på  en gymnatiklektion ever (detta kan bero på att jag hade en tjocktröja på mig, men som tur tog jag av mig den).
- Laben på biologin (ena veckan är det kemi, andra biologi) var fett soft. Vi tittade på mikroskopiska liv i mikroskop som vi hade fiskat/ tagit upp under våran friluftsdag (kan man säga så?). Det var iallafall riktigt roligt och riktigt skönt att vi inte gjorde något svårt idag. Har varit riktigt trött idag :(
- KEMIN var helt okej den med. Har inte så mycket att säga om denna lektionen förutom att jag facerapade en person två gånger. FETT COOLT :D
- SIST men inte minst var det franska. Vi gjorde inte alls mycket, håll på att somna (INTE BRA).

Cyklade sedan hemåt och la mig och sov en stund. Åt sedan mammas hembakade bullar och till sist så beställde vi hem pizza (FETT GOTT). Observera att jag gillar att säga FETT före ord ;)
Nu sitte jag här och har det riktigt tråkigt. Men imorgon så har jag ingen skoldag = stan med mamma :)
Kalasbra tycker jag!

Kram

Denna bild har Johanna Johansson fotat på Galgberget. Mycket fint foto, mycke fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0