school :(

Hej på er!

Imorgon är det skola och känner inte ett piss för det. Helgen har gått för snabbt, fast tyvärr har varenda helg gjort det sedan sommarlovet. Det dumaste är att jag oftast brukar säga till mig själv att "det hinner jag till helgen", men gör jag det? Nej.. ;)
Så snälla någon, kan inte helgerna hålla på längre så man kan göra allt det man vill?

Iallafall så var Linnéa här på en filmkväll. Var hur kul som helst, men tyvärr gick hon hem tidigt (halv 12) hon brukar stanna mycket längre! Men hennes pappa kom och hämtade henne så :/
Innan det så var jag och kollade på fotbollsmatch, tyvärr så förlorade Alet (det lag som vi hejade på) och kommer inte upp till divison 3! Mycket tråkigt :(
Åt sushi igår med, tyvärr så var Takanaka stängt så fick ta Shison, som inte ens var hälften så bra :(
SÅ Takanaka är still the best sushibar in Halmstad! :)

I fredags (skrev jag i fredags?!) så fikade jag efter skolan med Fellan och Phuong, lika roligt som alltid! De gick tidigt ifrån våran fika då de båda skulle träna. Men tur det, för jag skulle hem och göra lite saker :)
Sedan efter det så gjorde jag inte så mycket!

HAHA, världens tråkigaste inlägg men..  WTF I don't care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0