friday

It's friday! :)

Eller ja, snart är fredagen slut! Men då väntar en lång och skön lördag!
Idag så kom Astrid hit (hunden vi passar) och just nu ligger hon här i min säng med mig (mysigt!). Imorgon så väntas en lång promenad med henne och mamma på morgonen, hoppas att vi inte går upp allt för tidigt. Måste även imorgon ta tag i mitt skolarbete. Har engelska novell tills på måndag och har fortfarande inte kommit på någonting som faller mig i smaken. Inte så roligt, för om man skrivet om någonting ointressant skriver man oftast riktigt dåligt och osammanhängande. Men, det tar jag tag med imorgon!

Det vi åt till kvällsmat idag var som sagt (i förra inlägget) Gangarigang. En thailänsk soppa med olika saker i sig, ex. potatis,gangarigang (en rot), kokosmjölk och thaibasilika. Det var underbart gott och det blev över ganska så mycket alltså blir de det till lunch imorgon :)

Kom på att det hade varit roligt med en bild på maten, men det kom jag på efter att jag hade ätit upp. Men ni får istället en bild på Coldplay. Mitt favoritband!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0