Det du säger att du tycker, säger inte mycket.

Hm, så extremt tråkigt att börja ett inlägg med HEJ hela tiden. Men hur coolt låter det med "GODDAG ALLIHOPA?" eller "Angenämt att träffas". Nej inte så extremt coolt :(

TISDAG, den längsta dagen i skolan. Denna tisdagen har gått ovanligt snabbt fram, otroligt roligt. Min dag började med att jag cyklade och styrketränade på F&S, sedan bar det hem för att äta frukost.
Första lektionen var matte, våran grupp kom väldigt långt jämfört med andra lektioner (nu får jag det att låta som att vi är puckon i min grupp, men det är det inte :D). SEDAN flög dagen bara förbi och här sitter jag nu!
Har ätit TACOS, mums (SÅ EXTREMT JÄVLA GOTT, ÄLSKAR DET).

Kram på eerrrr :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅHH TACOS! älskar det :D måste vänta ända tills på fredag ;)

2011-10-11 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0